Meslek Yüksek Okulu > Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
- Amaç ve
Hedefler - Program Tanımı
- Program Çıktıları
- Ders Programı
- Ders İçerikleri
- PÇ/PO & Ders İlişkileri
- TYYÇ & PÇ& Ders İlişkileri
- Ders Grupları
HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM PROGRAMI
Amaç:
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı; iş hayatı ile ilgili olarak; şirketlerin, kamu kuruluşlarının, üniversitelerin, sivil toplum örgütlerinin ve benzeri diğer kuruluşların halkla ilişkiler departmanlarında görev alacak veya kendi adına işyeri açıp çalıştırabilecek uygun nitelikli Halkla İlişkiler ve Tanıtım Elemanlarını yetiştirmeyi amaçlayan dört yarı yıllık bir yüksek öğretim programıdır.
Hedefler:
Program; öğrencilerin ahlaki ve sosyal değerlere bağlı kalarak
-
- Temel ve teknik bilgilerle donatılmasını,
-
- Bilimsel altyapı kazanımlarını kullanarak sorun çözme becerisi kazanmalarını,
-
- İletişim, işbirliği, sorgulama ve sorumluluk alma yeteneklerinin geliştirilmesini ve
-
- Mesleki ve kişisel gelişimlerini ömür boyu sürdürmelerini sağlamayı hedeflemektedir.
Genel Bilgiler
Amaç, Kuruluş ve Onay |
Çağ Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu 1997 yılında 4282 sayılı yasayla kurulmuştur. Resmi Gazete: 9 Temmuz 1997, Sayı: 23050 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı; uygun nitelikli Halkla İlişkiler ve Tanıtım Elemanları yetiştirmek amacıyla 2005-06 Eğitim Öğretim yılında açılmıştır. YÖK Onayı: 13.04.2005/007700 (Türkçe) |
Gereken Nitelikler |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı'nda okumak isteyen bir öğrencinin sosyal ve beşeri bilimler alanına ilgi duyması, iletişim becerisi, ekip çalışması, yaratıcılık, etkili ve güzel konuşma yeteneklerinin gelişmiş olması beklenir. |
Programın Genel Yapısı |
Öngörülen nitelikleri kazandırmak amacıyla oluşturulan akademik programda iktisat, pazarlama, hukuk, işletmecilik gibi genel temel dersler üzerine, halkla ilişkiler, iletişim ve ikna, kitle iletişimindeki gelişmeler ve bilgiler ışığında önerilen seçmeli derslerle öğrencilere Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında mesleki formasyon kazandırılması amaçlanmaktadır. Program; yabancı dil dersleri ve uygulamalı bilgisayar dersleriyle desteklenmektedir. |
Diploma ve Ünvanlar
|
Programı başarıyla tamamlayan öğrencilere Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı dalında önlisans diploması verilir ve mezunlar "Halkla İlişkiler ve Tanıtım Meslek Elemanı" ünvanına sahip olurlar. |
Çalışma Alanları |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı mezunları kamu ve özel sektör kuruluşlarında, firmaların pazarlama bölümlerinde, yazılı, sözlü ve görsel basın kuruluşlarında müşteri ilişkileri yöneticisi, halkla ilişkiler yöneticisi gibi alanlarda çalışma olanağı bulabilirler veya kendi işyerlerini açıp işletebilirler. |
Kayıt Kabul Koşulları |
Programa ilk kayıt ÖSYM Sınav Sistemine göre yapılır. Diğer Üniversitelerde kayıtlı öğrenciler, en erken birinci dönemin sonunda programa yatay geçiş yapabilirler ve kendilerine aynı içerikte ve başarılı olmak koşuluyla almış oldukları dersler için muafiyet tanınabilir. Yabancı öğrenciler için de benzer koşullar uygulanır. Öğrenci İşleri Müdürlüğü --> Kayıt Kabul Koşulları |
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme Esasları
|
Programda yer alan dersler için genel olarak bir ara sınavı ve bir de final sınavı yapılır. Her dersin ölçme ve değerlendirme ölçütleri için "Ders Programı"nda yer alan ders ismini tıklamanız yeterlidir. |
Mezuniyet Koşulları |
Bir öğrencinin mezun olabilmesi için Genel Not Ortalamasının (GNO) 4.00 üzerinden en az 2.00 olması ve başarısız dersi olmaması gerekir. Çağ Üniversitesi Ön Lisans, Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği |
Öğrenime Devam Olanakları
|
Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Dikey Geçiş Sınavı esaslarına göre Lisans Programlarının ilgili bölümlerine dikey geçiş yapabilirler. |
Program Türü |
Tam Zamanlı |
Program Dili |
Türkçe |
Bölüm/Program Başkanı |
Öğr. Gör. İlknur ÖZTÜRK |
AKTS & Erasmus Koordinatörü |
Prof. Dr. İlhan ÖZTÜRK |
Programı tamamlayan bir öğrenci;
PÇ 1. İşletme, İktisat, Hukuk, Sosyoloji, Halkla İlişkiler, İstatistik, Yönetim gibi işletmecilikle ilgili kuramsal ve uygulamalı temel bilgilere sahip olur.
PÇ 2. Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile ilgili temel ve güncel teknik bilgileri kullanır.
PÇ 3. Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile ilgili temel ve güncel teknik bilgileri kullanarak karşılaşabileceği sorunlara çözüm önerileri geliştirebilir, bu önerileri sorunun taraflarıyla paylaşabilir ve bu amaçla gerektiğinde ekip oluşturup sorumluluk üstlenebilir.
PÇ 4. Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile ilgili bilgilere ulaşma, işe yarayanlarını seçme, anlama, yorumlama ve kullanma becerilerini geliştirerek öğrenmeyi öğrenir ve yaşam boyu uygulayabilir.
PÇ 5. Meslektaşları ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım konularında Türkçe ve öngörülen düzeyde İngilizce olarak yazılı ve sözlü ve iletişim kurabilir.
PÇ 6. Avrupa Dil Portfoyü A2 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanındaki bilgileri izleyebilir.
PÇ 7. Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte Halkla İlişkiler ve Tanıtım!a özgü bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
PÇ 8. Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile ilgili verilerin toplanması, işlenmesi ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun davranır.
PÇ 9. Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler, işçi sağlığı ve güvenliği ile çevre koruma bilincine sahip olur.
BİRİNCİ YIL, BİRİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
IKT-103 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
ISL-105 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
HLK-101 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
ING-101 |
Zorunlu |
4-0-4 |
5 |
|
TRK-101 |
Zorunlu |
2-0-2 |
2 |
|
SOS-101 |
Zorunlu |
3-0-3 |
5 |
|
Toplam Kredi |
18 |
30 |
BİRİNCİ YIL, İKİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
BIL-108 |
Zorunlu |
3-0-3 |
4 |
|
ING-102 |
Zorunlu |
4-0-4 |
5 |
|
HLK-102 |
Zorunlu |
3-0-3 |
7 |
|
TRK-102 |
Zorunlu |
2-0-2 |
2 |
|
MAT-104 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
HLK-104 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
Toplam Kredi |
18 |
30 |
İKİNCİ YIL, ÜÇÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
TAR-201 |
Zorunlu |
2-0-2 |
2 |
|
HLK-207 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
HLK-201 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
HLK-203 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
HUK-201 |
Zorunlu |
3-0-3 |
5 |
|
ING-201 |
Zorunlu |
4-0-4 |
5 |
|
Toplam Kredi |
18 |
30 |
İKİNCİ YIL, DÖRDÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
ISL-206 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
TAR-202 |
Zorunlu |
2-0-2 |
2 |
|
HLK-202 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
PAZ-210 |
Zorunlu |
3-0-3 |
6 |
|
ING-202 |
Zorunlu |
4-0-4 |
5 |
|
ISL-210 |
Zorunlu |
3-0-3 |
5 |
|
Toplam Kredi |
18 |
30 |
BİRİNCİ YIL, BİRİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
IKT-103 |
Genel İktisat ; Dersin amacı; öğrencilere günlük ekonomik kararlarını vermede yardımcı olmak; mesleki başarı için gerekli olan temel iktisat bilgilerini kazandırmak ve toplum ve dünya olaylarının anlaşılmasını sağlayacak iktisat bilgileri ile donatmaktır. Ekonomi ile ilgili Temel Kavramlar ve Ekonomik Sistemler, Fiyat Teorisi ve Fiyat Oluşumu, Tüketim ve Üretim Teorileri, Piyasa Çeşitleri ve Firma Dengesi Analizleri, Faktör Fiyatları ve Genel Denge işlenen başlıca konular arasındadır. |
ISL-105 |
Genel İşletme ; İşletme bilimi ile ilgili temel kavramlar. İşletme biliminin diğer bilim dalları ile ilişkisi. İşletmelerin amaçları ve sorumlulukları. İşletmelerin sınıflandırılması. İşletmelerin kuruluşu. İşletme ve çevresi. İşletmelerin fonksiyonları: Yönetim fonksiyonu, üretim fonksiyonu, pazarlama fonksiyonu, personel fonksiyonu, finansman fonksiyonu, muhasebe fonksiyonu, araştırma-geliştirme fonksiyonu ve halkla ilişkiler fonksiyonu. İşletme kararlarının alınmasında kullanılan nicel teknikler. |
HLK-101 |
Halkla İlişkilere Giriş I ; Halkla İlişkilerin tanımı ve kapsamı, insan faktörü, öğeleri, önemi ve hedef kitleler, halkla ilişkilerde reklam, kurumsal reklamcılık ve önemi, kişisel ilişkiler, sosyal yapı içerisinde insan, haberleşme kültür ve çevre, dört adım ilkesi ve halkla ilişkiler çalışmalarında izlenecek yol, halkla ilişkilerde dikkate alınacak ilkeler vb. temel konular incelenmektedir. |
ING-101 |
İngilizce I; Ders öğrencilerin somut ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel kalıpları öğrencilere hatırlatıp, kullanmalarını sağlamayı, aynı zamanda öğrencilerin sahip oldukları eşyaları, tanıdıkları insanları, yaşadıkları yer gibi kişisel detayları içeren soruları yanıtlamalarını, soru sormalarını, kendisini ve diğer insanları tanıtabilmelerini ve sonuç olarak da karşısındaki insanla yavaş ve açık bir şekilde iletişim kurabilmelerini sağlamayı hedeflemektedir. |
TRK-101 |
Türkçe I ; Dilin tanımı ve özellikleri,dil-kültür ilişkisi, dillerin sınıflandırılması ve Türkçenin dünya dilleriarasındaki yeri, Türk dilinin tarihsel gelişimi, Türkiye Türkçesi, Türk DilKurumu ve çalışmaları, ses bilgisi ve Türkçedeki ses olayları, yazım kuralları, noktalama işaretleri ve yazışmalarla ilgili kurallar ele alınmaktadır.
|
SOS-101 |
Sosyolojiye Giriş ; Sosyolojinin tanımı, temel kavramları, amacı ve yöntemi; genel sosyoloji kuramları, günümüzde yapılan sosyoloji çalışmaları dersin temel esaslarını oluşturmaktadır. Sosyolojinin Yöntemi ve Araştırma Teknikleri; Sosyolojinin Tarihçesi; Kültür, Kültür Kalıpları; Toplumsallaşma, Toplumsallaşma Süreci; Aile Kurumu, Ailenin Sınıflandırılması; Ekonomi Kurumu; Eğitim Kurumu; Din Kurumu; Siyasal Kurumlar vb. ele alınan konular arasındadır.
|
BİRİNCİ YIL, İKİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
BIL-108 |
Bilgisayar Kullanımı ve Uygulamaları ; Bu dersin amacı, öğrencilere temel bilgisayar kullanma becerisi kazandırmaktır. Ders, Microsoft Office grubunun Windows, Word, Excel ve PowerPoint uygulamalarından oluşmaktadır. Bunun yanında, uygulamaların yanı sıra gereken temel bilgisayar kavramları verilmektedir. |
ING-102 |
İngilizce II ING 101 kodlu dersin devamı olarak, öğrencilerin; onları en çok ilgilendiren konularla ilişkili cümleleri ve sıklıkla kullanılan ifadeleri anmalarını sağlamayı hedeflemektedir. ( En temel kişisel ve ailevi bilgiler, alışveriş, yerel coğrafya ve istihdam gibi) Aynı zamanda; acil ihtiyaç durumlarındaki sorunları, yakın çevresini ve kendi hayatlarını basit bir biçimde tanımlamaları için; bilinen ve günlük durumlarda, basit ve doğrudan bilgi alışverişini gerektiren temel ve rutin görevlerde öğrencilerin iletişim kurmalarını sağlamaktadır. |
HLK-102 |
Halkla İlişkilere Giriş II ; Halkla İlişkilerde örgütler, kitlesel ilişkiler ve çalışma düzeni, halkla ilişkilerde aranan özellikler, halkla ilişkilerde kullanılacak araçlar, farklı halkla ilişkiler faaliyetleri, halkla ilişkiler elemanı için gerekli gazetecilik bilgileri, halkla ilişkilerde örnek olaylar vb. konular ele alınmaktadır. |
TRK-102 |
Türkçe II dersinde; sözlü ve yazılı anlatım çalışmaları kapsamında sunum, roman, öykü, deneme, şiir, kompozisyon, dergi, gazete inceleme ve uygulamaları, kitap tanıtımları, imla ve noktalama işaretleri, cümlenin öğeleri, cümle türleri, anlatım bozuklukları, kompozisyon bilgileri, yazılı anlatım türleri, düşünce yazıları, sözlü anlatım türleri ve hazırlıklı-hazırlıksız konuşma etkinlikleri ele alınacaktır.
|
MAT-104 |
İstatistik; İstatistik kavramı, tanımsal istatistik, birinci derecede ve ikinci derecede karakteristikler, olasılık, normal dağılın ve standart sapma kavramları, regresyon korelasyon analizleri konuları incelenerek, öğrencilere istatistik nosyonu verilmesi amaçlanmaktadır.
|
HLK-104 |
Sosyal Psikoloji ; Bu derste, Sosyal psikolojinin temel kavramlarına ve kuramlarına giriş yapmak ve sosyal psikoloji alanındaki egemen bilimsel paradigmanın sorunlarına, eleştirel sosyal psikolojinin olanaklarına değinmek bu dersin amacını oluşturmaktadır. |
İKİNCİ YIL, ÜÇÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
TAR-201 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I dersinde; Türk İnkılâbının stratejisi, Osmanlı Devleti’nin yıkılışını ve Türk İnkılâbını hazırlayan sebeplere toplu bir bakış, XIX. Yüzyılda Osmanlı Devleti’nde yenileşme hareketleri, Osmanlı Devleti’nin dağılması sürecinde meydana gelen iç ve dış olaylar, Osmanlı Devleti’nin son dönemindeki fikir akımları I. Dünya Savaşı ve Mondros Mütarekesinin imzalanması, işgaller, tepkiler, cemiyetler, milli mücadele için ilk adım ve Kongreler yoluyla teşkilatlanma konuları işlenmektedir.
|
HLK-207 |
Kitle İletişimi ; Bu derste; kitle iletişim araçlarının özellikleri, kitle iletişim kuramları incelenir. İletişim kuramları açısından kitle iletişim araçlarının toplum üzerindeki etkileri ele alınır. Kitle iletişimi ile toplumsal, siyasal, kültürel yapı arasındaki etkileşimin boyutları, kitleler psikolojisi, tüketim toplumu, popular kültür, kitle kültürü kavramları üzerinde durulur. Ayrıca, kitle iletişim modelleri, kitle iletişim mesajlarının oluşturulması bu dersin konuları arasındadır. |
HLK-201 |
İletişim ve İkna; İletişimin önemini ve gereğini öğrencilere kavratmak, iletişim türleri hakkında bilgi vererek öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmek, iletişim ve iknada beden dili, konuşma becerisi ve ses tonunun önemini vurgulamak, insan ilişkilerinde uzun süreli ve güvene dayalı iletişimin ve empatinin önemini kavratmak bu dersin temel konularını oluşturmaktadır. |
HLK-203 |
Reklamcılık; Reklam ve Reklamcılık, Tanım ve Kapsam, Reklam Araçları, Reklam Araçlarının seçimi, Reklam Harcamaları, Reklam Etkinliğinin Ölçülmesi, Reklam Kampanyaları, Reklam Ajansları, Reklamcılıkta Teknik Konular ele alınmaktadır. . |
HUK-201 |
Hukuka Giriş; Bu ders hukuk kavramları ve hukuk düşüncesiyle tanışmaya yöneliktir. Hukukun kuralları, kuralların amacı, haklar, hak sahipleri ve türleri, kazanılması, kullanılması, korunması ve kaybedilmesi, hukuk kurallarını yaptırımı, kamu ve özel hukuk ayrımı, pozitif hukukun kaynakları ve kanunların uygulanması gibi temel konular işlenerek; öğrencilerin temel hukuk kavramlarını öğrenmeleri ve hukuksal düşünme becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. |
ING-201 |
İngilizce III ; Ders, öğrencilerin somut ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel kalıpları öğrencilere hatırlatıp, kullanmalarını sağlamayı, aynı zamanda öğrencilerin sahip oldukları eşyaları, tanıdıkları insanları, yaşadıkları yer gibi kişisel detayları içeren soruları yanıtlamalarını, soru sormalarını,kendisini ve diğer insanları tanıtabilmelerini ve sonuç olarak da karşısındaki insanla yavaş ve açık bir şekilde iletişim kurabilmelerini sağlamayı hedeflemektedir.
|
İKİNCİ YIL, DÖRDÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
ISL-206 |
İnsan Kaynakları Yönetimi ; İnsan Kaynakları Yönetiminin Tanımı, Örgütlenmesi ve Çevresi, İnsan Kaynakları Planlaması, İnsan Kaynağını Bulma, Seçme ve Yönlendirme, İnsan Kaynağının Eğitimi ve Geliştirilmesi, İnsan Kaynağının Değerlemesi ve Ücretlendirilmesi, İş İlişkileri vb konular anlatılmaktadır. |
TAR-202 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II: dersinde; Cumhuriyetin ilanı, İnkılâbın içindeki görevlilerin ve liderlerin önemi, Lozan Konferansıyla ilgili problemlerin anayasal çözümleri, yeni cumhuriyet hükümetinin uluslararası organizasyonlara ve paktlara katılımı ile etkili faaliyetleri; çok parti kurma denemeleri; Türkiye Cumhuriyetin iç ve dış politikası; sosyal, hukuksal, iktisadi, kültürel, askeri konulara ve gelişimleri; Kemalizm olarak da adlandırılan Atatürk İlkeleri ve İnkılâbı ile Türkiye’nin gelecek için güven verici dış politikası (Yurtta Sulh, Cihanda Sulh) incelenen başlıca kavram ve konulardır. |
HLK-202 |
Medya Planlaması ; Halkla ilişkiler ve reklamcılıkta medyanın önemi, konumu, medya planlaması, satın alma ve satışta reklam ajansı, müşteri-medya ilişkileri, medya izleyicisi üzerinde araştırma, bilgi kaynakları ve üretimde değerlendirme yöntemleri vb dersin temel esaslarını oluşturmaktadır. |
PAZ-210 |
Müşteri İlişkileri : Müşteri ilişkileri kavramı ve özellikleri; Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları: Satış ve pazarlamada toplam kalite yönetimi, Müşteri için değer yaratma; Müşterilerle İletişim: İletişim modeli ve öğeleri, Müşterilerle iletişim biçimleri; Müşteri Hizmeti: Müşteri hizmet kalitesi ve sistemi; Müşteriyi Kazanma ve Tutma; Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi gibi konular bu derste ele alınmaktadır.
|
ING-202 |
İngilizce IV ;Bu ders, öğrencilerin; iş, okul ve boş zamanlarda sürekli karşılaşılan durumlardaki açık ve standart bilgilerin ana giriş hatlarını anlamalarını sağlamaktadır. Bunun yanı sıra, özellikle dilin konuşulduğu ülkede seyahat ederken ortaya çıkabilecek en olası durumlarla nasıl başa çıkabilineceği konusunda öğrencilere yardımcı olur. Ders; ilgi alanında ya da bilinen konular üzerinde; basit ve bağlantılı bir metin yazma konusunda da öğrencilere yardım eder. Bu ders aynı zamanda, öğrencilerin; deneyim ve olayları, hayallerini, umutlarını ve hedeflerini açıklayabilmelerini ve kısaca düşünceleri ve planları adına sebepler ve açıklamalar verebilmelerini sağlar.
|
ISL-210 |
Tüketici Davranışları; Bu dersin amacı; tüketicilerin bir ürünü satın almadan önce ve satın aldıktan sonra ne düşündüklerini, satınalma davranışlarında satınalma sürecini nelerin etkilediğini, davranışı etkileyen psikolojik, sosyal, sosyo-kültürel, demografik ve diğer etkenlerin etkilerini ve sonuçlarını incelemektir. |
Uzmanlık-Alan Dersleri
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
HLK-101 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
SOS-101 |
Zorunlu |
3-0-3 |
05 |
|
HLK-102 |
Zorunlu |
3-0-3 |
07 |
|
HLK-207 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
HLK-201 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
HLK-203 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
ISL-206 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
HLK-202 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
PAZ-210 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
ISL-210 |
Zorunlu |
3-0-3 |
05 |
|
HLK-104 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
Toplam Kredi |
33 |
65 |
Tamamlayıcı Dersler
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
IKT-103 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
ISL-105 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
ING-101 |
Zorunlu |
4-0-4 |
05 |
|
TRK-101 |
Zorunlu |
2-0-2 |
02 |
|
BIL-108 |
Zorunlu |
3-0-3 |
04 |
|
ING-102 |
Zorunlu |
4-0-4 |
05 |
|
TRK-102 |
Zorunlu |
2-0-2 |
02 |
|
MAT-104 |
Zorunlu |
3-0-3 |
06 |
|
TAR-201 |
Zorunlu |
2-0-2 |
02 |
|
HUK-201 |
Zorunlu |
3-0-3 |
05 |
|
ING-201 |
Zorunlu |
4-0-4 |
05 |
|
TAR-202 |
Zorunlu |
2-0-2 |
02 |
|
ING-202 |
Zorunlu |
4-0-4 |
05 |
|
Toplam Kredi |
39 |
55 |