Sosyal Bilimler Enstitüsü > Sağlık Kurumları İşletmeciliği Tezli/Tezsiz Y.Lisans Programı YENİ
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Tezli/Tezsiz Y.Lisans Programı YENİ
- Amaç ve
Hedefler - Program Tanımı
- Program Çıktıları
- Ders Programı
- Ders İçerikleri
- PÇ/PO & Ders İlişkileri
- TYYÇ & PÇ& Ders İlişkileri
- Ders Grupları
Amaç:
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Yüksek Lisans Programı; öğrencilerin sağlık ile ilgili iş yaşamındaki karmaşık durumları ve sorunları anlama, tanımlama, analiz etme ve çözüm yöntemleri geliştirerek uygulayabilme becerilerini geliştirebilmek için, çağdaş yönetim alanında en üst düzey teorik ve uygulamalı bilgi birikimine sahip olmalarını sağlamayı amaç edinmiştir. Program, mezunların, iş dünyasında lider, yönetici veya girişimci olabilmelerini sağlamayı hedeflemektedir.
Hedefler:
- Programın genel hedefi, öğrencilerin yönetim alanındaki bilgi birikimlerini tazelemek ve artırmaktır. Böylece öğrenciler, karmaşık yönetim problemlerini anlayabilecek, analiz edebilecek ve çözüm yöntemleri geliştirip uygulayabileceklerdir.
- Bunun yanı sıra öğrencilerin küresel ekonomiyi ve uluslararası pazarlardaki gelişmeleri izleme, yorumlama, analiz etme ve iş yaşamına uygulama yeteneklerinin de geliştirilmesi hedeflenmektedir.
- Öğrenciler, program kapsamında, yönetim prensipleri, hastanelerin finansal yönetimi, muhasebe, karar verme teknikleri, küreselleşme ve uluslararası iş dünyası gibi farklı ve birbirini tamamlayıcı alanlarında teorik ve uygulamalı bilgi birikimine sahip olacaklardır.
Program Tanımı
Amaç, Kuruluş ve Onay |
Çağ Üniversitesi 1997 yılında 4282 sayılı yasayla kurulmuş ve onaylanmıştır. Resmi Gazete: 9 Temmuz 1997, Sayı: 23050 YÖK Onayı: 13.04.2005/ 007700 |
Gereken Nitelikler |
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Yüksek Lisans Programında okumak isteyen bir öğrencinin, yurtiçi veya yurtdışı denkliği olan bir üniversitede herhangi bir bölümde, dört yıllık lisans programını tamamlamış olması, tezli programlar için ALES' ten herhangi bir puan türünden en az 55 not alması, tezsiz programlarda ise ALES istenmemekte olup, tezli/tezsiz yüksek lisans programlarında ALES burslar için istenilmektedir. Ayrıntılar için bkz. http://www.cag.edu.tr/ http://www.cag.edu.tr/fakulte/sosyal-bilimler-enstitusu/duyurular.html |
Programın Genel Yapısı |
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Yüksek Lisans Programı, öğrencilerin hastanelerde çağdaş yönetim alanında güçlü bir teorik altyapı geliştirmelerini ve uygulama becerileri kazanmalarını sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Program, öğrencilerin kamu ve/veya özel sektör hastanelerde liderlik, yöneticilik veya girişimcilik yeteneği kazanmalarını da hedeflemektedir. |
Diploma ve Unvanlar |
Programı başarıyla tamamlayan öğrencilere Sağlık Kurumları İşletmeciliği Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans diploması verilir. |
Çalışma Alanları |
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Yüksek Lisans Programı mezunları kamu ve özel sektördeki hastanelerde, sağlık ile ilgili sivil toplum örgütlerinin ve benzeri diğer kuruluşların yönetsel birimlerinde, üst düzey yönetici olarak iş bulabilirler veya akademik kariyer yapabilirler. Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşlarında, Sosyal Güvenlik Kurumunda ve diğer kamu hastaneleri ve kuruluşlarında uzman yardımcısı ve yönetici adayları olarak istihdam edilmektedir. Özel hastanelerin ve özel sağlık kuruluşlarının çeşitli idari kademelerinde görev almaktadırlar. Mezunlar bu kuruluşlar dışında ilaç firmalarında, tıbbi cihaz ve malzeme ticareti yapan işletmelerde ve özel sağlık sigorta kuruluşlarında da iş imkânına sahip olmaktadırlar. |
Kayıt Kabul Koşulları |
Öğrencinin mezuniyet not ortalaması 4,00 üzerinden en az 2,00-üstü olmalıdır. |
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme Esasları
|
Programda yer alan dersler için genel olarak bir ara sınavı ve bir de final sınavı yapılır. Yüksek lisans derslerinde ayrıca seminer, dönem projesi, araştırma, makale yazma, sunum gibi yöntemler de uygulanabilir. Her dersin ölçme ve değerlendirme ölçütleri için "Ders Programı"nda yer alan ders ismini tıklamanız yeterlidir. |
Mezuniyet Koşulları |
Bir öğrencinin mezun olabilmesi için Genel Not Ortalamasının (GNO) 4,00 üzerinden en az 2,00 olması ve başarısız dersi olmaması gerekir. Çağ Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği ile ders geçme ve mezuniyet için http://www.cag.edu.tr/fakulte/sosyal-bilimler-enstitusu/duyurular/ders-gecme-ve-mezuniyet-not-ortalamasi-hakkinda linkini inceleyiniz. |
Öğrenime Devam Olanakları
|
Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, akademisyen olmayı seçmeleri durumunda, doktora programlarına başvurabilirler. |
Program Türü |
Tam Zamanlı - % 70 devam (12 hafta gelme) zorunluluğu bulunmaktadır.
|
Program Dili |
Türkçe
|
Bölüm/Program Başkanı |
Yrd. Doç. Dr. Eda YAŞA ÖZELTÜRKAY - edayasa@cag.edu.tr Yrd. Doç. Dr. Murat GÜLMEZ - mgulmez@cag.edu.tr Tel: +90 324 651 48 00 (Dahili: 1210 - 1188) |
AKTS & Erasmus Koordinatörü |
Prof. Dr. İlhan ÖZTÜRK – Gül KULAK Dahili:1247 - Dahili: 1241 |
Programı Tamamlayan Bir Öğrenci
PÇ 1. Hastanelerde farklı durumlarda farklı liderlik tarzlarını uygulayabilme becerisine sahip olur.
PÇ 2. Hastanelerin değişik departmanlarında, değişik ortamlar için, motivasyon ihtiyaçlarını belirleyerek en uygun motivasyon tekniklerini geliştirip uygulayabilir.
PÇ 3. Hastanelerdeki problemleri saptayıp, analiz edip, çözüm yöntemleri geliştirebilir.
PÇ 4. Organizasyon yapısı içinde, en uygun karar verme süreçlerini geliştirip uygulayabilir.
PÇ 5. Farklı yönetsel sorunlara en uygun çağdaş yönetim kavram ve tekniklerini uygulayabilir.
PÇ 6. Ekonomik gelişmelerin hastaneler üzerindeki muhtemel etkilerini anlar, analiz eder ve bu durumlara en uygun kararları alabilir
PÇ 7. Çağdaş İnsan kaynakları yönetim kavram ve tekniklerini geliştirip uygulayabilir.
PÇ 8. Finansal tabloları analiz ederek hastanelerin finansal durumunu değerlendirebilir.
PÇ 9. Hastaneler ile ilgili Uluslararası pazarlardaki gelişmeleri izler ve hastane üzerindeki etkilerini değerlendirir.
BİRİNCİ YIL, BİRİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-511 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-513 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-517 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-527 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-535 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-525 |
Zorunlu |
0-0-0 |
8 |
|
SKI-523 |
Zorunlu |
0-0-0 |
8 |
|
SKI-537 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-539 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
Toplam Kredi |
21 |
72 |
BİRİNCİ YIL, İKİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-514 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-529 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-530 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-531 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
Toplam Kredi |
12 |
32 |
İKİNCİ YIL, ÜÇÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-500 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-597 |
Zorunlu |
0-0-0 |
30 |
|
SKI-532 |
Zorunlu |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-533 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
Toplam Kredi |
9 |
54 |
İKİNCİ YIL, DÖRDÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-598 |
Zorunlu |
0-0-0 |
30 |
|
Toplam Kredi |
0 |
30 |
BÖLÜM SEÇMELİ DERSLERİ
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-501 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-502 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-503 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-504 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-505 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-506 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-507 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-509 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-510 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-545 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-512 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-546 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-515 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-516 |
Sağlık Kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi ve Akreditasyon Süreci |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
SKI-547 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-518 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-519 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-520 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-524 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
SKI-508 |
Seçmeli |
3-0-3 |
8 |
|
Toplam Kredi |
60 |
160 |
BİRİNCİ YIL, BİRİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
SKI-511 |
|
SKI-513 |
|
SKI-517 |
|
SKI-527 |
|
SKI-535 |
|
SKI-525 |
Sağlık alanında yazım kurallarına uygun olarak yazılacak bir akademik çalışma niteliğindedir. Dersin içeriği kapsamlı bir deneme, eleştirel bir rapor, uygulamaya dönük bir proje, deneysel bir çalışma olabilir. Dönem Projesi dersi dönem sonunda başarılı ya da başarısız olarak değerlendirilir. |
SKI-523 |
Bir öğretim elemanı gözetiminde yapılan seminer çalışmalarında, öğrencinin bağımsız bir araştırma yaparak bu konuda deneyim kazanması ve konuyu anlatarak topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Çalışma konusunun saptanması, ikincil kaynakların araştırılması ve bunların çalışmada kullanılması, alan araştırması, elde edilen bilgiler ışığında taslak çalışmanın hazırlanması, gerekli düzeltmelerin yapılarak raporun rapor yazma kurallarına uygun bir şekilde tamamlanması ve son olarak raporun dinleyicilere sunulması ve tartışılması bu dersin kapsamını oluşturmaktadır. |
SKI-537 |
Bir öğretim elemanı gözetiminde yapılan seminer çalışmalarında, öğrencinin bağımsız bir araştırma yaparak bu konuda deneyim kazanması ve konuyu anlatarak topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Çalışma konusunun saptanması, ikincil kaynakların araştırılması ve bunların çalışmada kullanılması, alan araştırması, elde edilen bilgiler ışığında taslak çalışmanın hazırlanması, gerekli düzeltmelerin yapılarak raporun rapor yazma kurallarına uygun bir şekilde tamamlanması ve son olarak raporun dinleyicilere sunulması ve tartışılması bu dersin kapsamını oluşturmaktadır. |
SKI-539 |
BİRİNCİ YIL, İKİNCİ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
SKI-514 |
Sağlık işletmeleri açısından nakit Akım Tablosu, Şirket Değerleme,Sermaye Yapısı Teorileri, Kâr Payı Politikaları, Finansla Kiralama – Leasing, Finansal Piyasalar, Uluslararası Finansal Yönetim,Risk Yönetimi v e Türev Ürünler gibi finansal konuları içerir. |
SKI-529 |
|
SKI-530 |
|
SKI-531 |
İKİNCİ YIL, ÜÇÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
SKI-500 |
Sağlık hizmet ve sağlık piyasalarının özellikleri, sağlık hizmetleri arz ve talebine yönelik analizler, sağlık hizmetlerinin üretim ve tüketim olgusuna dair süreçler, maliyet-fayda unsurları, sağlık harcamaları, sağlık hizmet finansmanı ile Türkiye ve dünya ülkeleri sağlık ekonomisi trend ve dönüşümleri konularını içerir. |
SKI-597 |
Bu derste öğrencilere tez yazmada uygulanması gereken usuller (tez yazma planı) gösterilecek ve yapacakları çalışmaları için gerekli ve doğru tekniği kullanarak araştırma yapmaları sağlanacaktır. Öğrencilerin kaynakların kullanımı, tez yazma usulü hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak. |
SKI-532 |
|
SKI-533 |
İKİNCİ YIL, DÖRDÜNCÜ YARIYIL
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
SKI-598 |
Bu derste öğrencilere tez yazmada uygulanması gereken usuller (tez yazma planı) gösterilecek ve yapacakları çalışmaları için gerekli ve doğru tekniği kullanarak araştırma yapmaları sağlanacaktır. Öğrencilerin kaynakların kullanımı, tez yazma usulü hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamak. |
BÖLÜM SEÇMELİ DERSLERİ
Dersin Kodu |
Dersin Açıklama |
SKI-501 |
Stratejik yönetim kavramı, stratejik yönetim sürecinin temel ögeleri, stratejik planlama, sağlık işletmelerinin stratejik amaçları, kaynakların stratejik kullanımı, değişik yönetim seviyelerinde stratejiler, stratejinin değerlendirilmesi, iş yaşamına dair örnek olay analizi ve gelişme stratejileri ile ilgili konuları Sağlık kurumları açısından kapsar. |
SKI-502 |
Sağlık hizmetleri bakımından bilimsel araştırma süreci ve aşamaları, araştırma konularını seçme, kaynak araştırması yapma, araştırma yöntemlerini uygulama, araştırmalarda etik kurallar, istatistik analiz uygulamaları ve araştırma sonuçlarını değerlendirme konularıyla ilgili olarak bilgi ve uygulamaları kapsamaktadır. |
SKI-503 |
Ders kapsamında, proje planlama, proje amaçları, projenin sınıflandırılması, proje hazırlama, proje analiz ve seçim süreçleri, proje analizi ve değerlendirme süreçleri, proje yönetimi kavramı, proje yaşam süreci, zaman çizelgesi, gant şemaları, gant şemalarından CPM ve PERT’ e geçiş, kaynak dağıtımı, zaman maliyet analizleri, sıkıştırma, en kısa süre zaman ve maliyet hesabı, proje tamamlanması sonrası değerlendirme, konuları bilgisayar destekli paket programlar(MS-Project) ile örnek olaylar üzerinden işlenecektir. |
SKI-504 |
Bilimsel yöntem, epidemiyolojik ilkeler, epidemiyolojik yöntemlerin kullanım alanları, gözlemsel araştırmalar, tanımlayıcı ve analitik araştırmalar , deneysel araştırmalar, epidemiyolojik ölçütler, epidemiyolojik araştırmaların planlanması, bulaşıcı hastalıklar epidemiyolojisi, salgın konularını kapsamaktadır. |
SKI-505 |
Girişimcilik ile ilgili kavramlar, girişimciliğin önemi, gelişimi, fonksiyonları ve girişim türleri, girişimcilerin özellikleri ve girişimcilerdeki kişisel yeteneklerin geliştirilmesi, girişimcilikte motivasyon, yaratıcılık ve yenilik, girişim finansmanı konularının sağlık sektör açısından incelenmesi, girişimcilik potansiyelinin değerlendirilmesi, sağlık sektöründe girişimcilik örnek olay incelemelerini kapsamaktadır. |
SKI-506 |
Sağlık sigortası ve ödeme sistemleri, sigortacılığın tarihsel gelişimi, kapsamı, sağlık sigortası türleri, dünyada ve Türkiye’de sağlık sigortacılığı, sigortacılık alanında yaşanan sorunlar, sağlık sigortacılığı ve ödeme sistemlerinde yaşanan son gelişmeler konularını kapsamaktadır.
|
SKI-507 |
Sağlık turizmi, turizm içindeki yeri ve önemi, Türkiye’de sağlık turizmi potansiyeli, sağlık turizminin gelişmesi ve gelişme nedenleri, sağlık turizmi arzını oluşturan faktörler, sağlık turizminde doğal koşullar ve çevre, sağlık turizmi talebini etkileyen faktörler, sağlık turizmi organizasyonu, sağlık turizminde pazarlama ve lojistik, sağlık turizmi politikaları, sağlık turizmi teşvikleri, sağlık turizminde yaşanan sorunlar, küresel rekabet konularını içermektedir |
SKI-509 |
Örgütsel davranış ve içeriği, örgüt kültürü, örgüt içi iletşim, örgütlerde liderlik, Örgütsel Davranış Modeli, örgütlerde karar davranışı konularını sağlık sektörü açısından kapsamaktadır. |
SKI-510 |
Temel hukuk kavramları, sağlık mevzuatı ve Türkiye'deki yasal düzenlemeler ve son değişiklikler çerçevesinde hasta hakları ve sağlık çalışanlarının hak ve sorumlulukları konularını kapsar. |
SKI-545 |
Sağlık işletmeleri yönetiminde uyulması gereken etik ilkelerin incelenmesi, etik kuramlar, ilkeler, sorunlar, karar verme süreci ve sağlık yönetiminde geçerli temel etik ilkelere uygun tutum geliştirme konularını kapsamaktadır. |
SKI-512 |
Sağlık kurum ve kuruluşlarında malzeme yönetimi döngüsünü meydana getiren planlama, satın alma, depolama, stok yönetimi, taşıma, kullanıma hazırlık, tüketim ve geridönüşüm/atık yönetimi konuları hakkında gerekli teknik, istatistiki ve kavramsal bilgi ve becerileri kapsamaktadır. |
SKI-546 |
Sağlık bilişimi konusuyla ilgili temel kavramlar, hastanelerde kullanılan bilişim sistemleri, bakım ve tedavide kullanılan sağlık bilişim teknolojileri, sağlık bilişiminde güvenlik ve etik konularının yanı sıra dünyada ve Türkiye’de örnek sağlık bilişimi uygulamalarını içermektedir. |
SKI-515 |
Maliyet muhasebesinin tanımı, amaçları ve hastane işletmelerinde maliyet muhasebesi sisteminin kuruluşu, büyük, orta ve küçük işletmelerde maliyet muhasebesinin uygulanması ve maliyet sistemleri konuları bu ders içerisinde işlenmektedir. |
SKI-516 |
Sağlık kurumlarında kalite yönetimi ile ilgili olarak kalite ve teoriler, teorilerin sağlık hizmetlerine uygulanabilirliği, Toplam Kalite Yönetimi, sağlık hizmetlerinde kalitenin gelişimi, sürekli kalite iyileştirme, akreditasyon ve planlama, istatistiksel kalite kontrolü, tıbbi bakımın kalite ölçümü konularını kapsamaktadır. |
SKI-547 |
Kişilerarası iletişim, kitle iletişimi ve örgütlerde iletişim kuramları, sağlık iletişimi, sağlığı geliştirme, halkla ilişkilerin tarihsel gelişimi ve halkla ilişkilere ait çeşitli kuramlar ve modellerin karşılaştırılması, sağlık kurumlarında halkla ilişkilerin önemi ve uygulamaları konularını kapsamaktadır. |
SKI-518 |
Sağlık hizmetleri pazarlamasını tanımlanması, pazarlama ve müşteri karmaları, sağlık hizmeti türleri ve sağlık hizmeti sunan kurumlar, piyasa türleri ve farklı piyasa yapılarında rekabet türleri, sağlık hizmetlerinde pazarlama-markalaşma stratejileri ve uygulamalarını kapsamaktadır. |
SKI-519 |
İnsan kaynakları yönetimi kavramlarını genel olarak İnsan kaynakları planlaması, işe alma, ücret sistemi, kariyer planlama, oryantasyon ve hizmet içi eğitimi iş-meslek analizi, performans değerleme-iş değerleme- iş güvenliği ve işgören sağlığı, yönetim ve değişik meslek grupları arasında ilişkiler, sendikalar ve toplu sözleşme ,çalışan memnuniyeti konuları çerçvesinde ele alır. |
SKI-520 |
Sağlık hizmetleri, sağlık hizmet sektörleri, sağlık hizmet grupları, sağlık hizmetlerinin sınıflandırılması, sağlık hizmetlerinin özellikleri, sağlık hizmetlerinin organizasyonu, hastaneler, hastanelerin gelişimi, hastane sistemi ve işlevleri, hastanelerin özellikleri, hastanelerin sınıflandırılması, yapı süreç ve çıktılar, Türkiye’de sağlık hizmetlerinin durumu, Sağlık hizmetlerine duyulan ihtiyaç, ihtiyacı etkileyen faktörlerin incelenmesi ve sağlıkta yönetim konularını içermektedir. Sağlık kurumlarında etkin ve verimli yöneticilik yapmaya yönelik konular içerir. |
SKI-524 |
Sağlık çalışanları ve hastalar açısından psikolojinin etkilerinin incelendiği bu ders, kişilik özellikleri, duyguları kontrol etme ve Hasta yaralı ve yakınlarına psikolojik yaklaşım yöntemlerini ele alınır. Sağlık psikolojisinin kavramsal ve kuramsal alt yapısı, sağlıkta biyolojik, psikolojik ve sosyal faktörlerin etkileşimi, stresle, hastalıkla baş edimde önleyici yaklaşımları kapsamaktadır. |
SKI-508 |
Müşteri İlişkileri Yönetimi, günümüz rekabet koşullarında başarılı olabilmek için gerekli şartlardandır. MİY uygulamalarının sağlık işletmeleri için öneminin vurgulandığı bu derste öğrenciler, işletme-iç müşteri ve işletme- dış müşteri arasındaki ilişkilerin nasıl düzenlenmesi gerektiği ile ilgili konular hakkında bilgi alacaklardır. |
Uzmanlık-Alan Dersleri
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-597 |
Zorunlu |
0-0-0 |
30 |
|
SKI-598 |
Zorunlu |
0-0-0 |
30 |
|
Toplam Kredi |
0 |
60 |
Tamamlayıcı Dersler
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-500 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-531 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-532 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-511 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-513 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-517 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-527 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-525 |
Zorunlu |
0-0-0 |
08 |
|
SKI-523 |
Zorunlu |
0-0-0 |
08 |
|
SKI-537 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-539 |
Zorunlu |
3-0-3 |
08 |
|
Toplam Kredi |
27 |
88 |
Seçmeli Dersler
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Şekli |
Kredi |
AKTS |
SKI-501 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-502 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-503 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-504 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-505 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-506 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-507 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-509 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-510 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-545 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-512 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-546 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-515 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-516 |
Sağlık Kurumlarında Toplam Kalite Yönetimi ve Akreditasyon Süreci |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
SKI-547 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-518 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-519 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-520 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-524 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-508 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-514 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-529 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-530 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-533 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
SKI-535 |
Seçmeli |
3-0-3 |
08 |
|
Toplam Kredi |
75 |
200 |